Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

IRODAVEZETŐ - Indotek Group

2025. május 28., 10:25
Dolgozz egy stabil, nemzetközi hátterű vállalatnál, ahol értékelik a precizitásodat, támogatják a fejlődésed, és számítanak rád!

 

Munkavégzés helye

Budapest, XIII. kerület

 

AMIT MI BIZTOSÍTUNK SZÁMODRA

  • Támogató, barátságos környezetet, ahol vezetőidhez bármikor fordulhatsz.
  • Lendületes és vidám csapatban dolgozhatsz
  • Színvonalas képzésekkel biztosítjuk a folyamatos szakmai fejlődésed (angol nyelvtanfolyam, szakmai továbbképzések, workshopok).
  • Lojalitás alapú egészségbiztosítási csomagot nyújtunk a munkavállalóink számára.
  • Könnyen megközelíthető, modern irodaépületben dolgozhatsz, ingyenes parkolási lehetőséggel.
  • Népszerű és változatos céges programokon vehetsz részt (sportnapok, kulturális programok, jótékonysági rendezvények, családi napok).
  • Fontos számunkra dolgozóink egészsége, amit étkezési kedvezménnyel, ingyenes konditerem bérlettel és rendszeres gyümölcsnappal támogatunk

 

TÉGED KERESÜNK, HA

  • Precíz, megbízható és segítőkész vagy
  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel, és szereztél már minimum 3-4 év tapasztalatot irodavezetőként vagy vezetői asszisztensként hasonló komplexitású és méretű szervezetben
  • Aktív, felsőfokú angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban
  • Szépen kommunikálsz és jó a szervezőkészséged
  • Magabiztosan használod az MS Office-t
  • Gyorsan átlátod és kezeled a felmerülő problémákat
  • Nagy teherbírású vagy, és jól tűröd a stresszt
  • Kiváló alkalmazkodó képesség jellemez

 

AMIT MI VÁRUNK TŐLED

  • Vezető mindennapi munkájának támogatását
  • Iratok, dokumentumok, szerződések teljes körű adminisztrációját (ellenőrzés, aláíratás, lefűzés, archiválás).
  • Partnerekkel való kapcsolattartást email-ben és telefonon keresztül, angol és magyar nyelven egyaránt,
  • Vendégek fogadását és kiszolgálását
  • Adminisztratív feladatok elvégzését és a vezetői dokumentumok kezelését
  • Riportok, prezentációk összeállítását
  • Irodai környezet rendben tartását

 

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelölésével

 

További részletek >>